Zwroty i reklamacje
ZWROTY
Jak dokonać ZWROTU:
![]()
Krok 1
Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu - (dostępny tutaj)
![]()
Krok 2
Zapakuj zwracane produkty oraz dołącz paragon z tego zamówienia
![]()
Krok 3
Zabezpiecz paczkę na czas podróży.
![]()
Krok 4
Nadaj paczkę u wybranego przez siebie przewoźnika** na swój koszt.
![]()
Krok 5
Odeślij zwrot na adres:
MyMamy
ul. Katowicka 47, p.603
41-500 Chorzów
Pamiętaj:
Zwroty przyjmujemy do 14 dni od otrzymania przez Ciebie naszej paczki*
Do zwrotu należy dołączyć paragon lub jego ksero.
Odsyłany towar powinien być w stanie niezmienionym. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.
Przesyłka z Twoim zwrotem musi zostać dostarczona bezpośrednio na adres MyMamy, ul. Katowicka 47 p.603, 41-500 Chorzów
**Nie odbieramy zwrotów wysłanych za pobraniem albo nadawanych do paczkomatu (jeśli chcesz nadać zwrot w paczkomacie - wybierz opcję dostawy z paczkomatu do domu)
**Nie odbieramy zwrotów wysyłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej (jeśli przesyłka zostaje awizowana do punktu pocztowego, nie zostanie przez nas odebrana)
*w przypadku korzystania z opcji "otwartej paczki" (dot. transmisji sprzedażowych na platformie Tik Tok), czas na zwrot towaru liczy się od momentu opłacenia pierwszego odłożonego do otwartej paczki towaru)
REKLAMACJE
Jak zareklamować produkt?
![]()
Krok 1
Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny - (dostępny tutaj)
![]()
Krok 2
Zapakuj zwracane produkty oraz dołącz paragon otrzymany do tej przesyłki
![]()
Krok 3
Zabezpiecz paczkę na czas podróży.
![]()
Krok 4
Nadaj paczkę u wybranego przez siebie przewoźnika na swój koszt**
![]()
Krok 5
Odeślij zwrot na adres:
MyMamy
ul. Katowicka 47, p.603
41-500 Chorzów
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 14 dni od dostarczenia paczki do naszego oddziału
Pamiętaj:
Reklamacje przyjmujemy do roku od momentu otrzymania zamówienia*
Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanym ubraniem,
Do reklamacji należy dołączyć paragon lub jego ksero.
Przesyłka z reklamacją musi zostać dostarczona bezpośrednio na adres MyMamy, ul. Katowicka 47 p.603, 41-500 Chorzów
**Nie odbieramy reklamacji wysłanych za pobraniem albo nadawanych do paczkomatu (jeśli chcesz nadać zwrot w paczkomacie - wybierz opcję dostawy z paczkomatu do domu)
**Nie odbieramy reklamacji wysyłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej (jeśli przesyłka zostaje awizowana do punktu pocztowego, nie zostanie przez nas odebrana)
*w przypadku korzystania z opcji "otwartej paczki" (dot. transmisji sprzedażowych na platformie Tik Tok), czas na reklamację towaru liczy się od momentu opłacenia pierwszego odłożonego do otwartej paczki towaru)
