Darmowa dostawa od 299 PLN

Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Jak dokonać ZWROTU:

 
Krok 1
Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu - (dostępny tutaj)


 
Krok 2
Zapakuj zwracane produkty oraz dołącz paragon z tego zamówienia


 
Krok 3
Zabezpiecz paczkę na czas podróży.

 
Krok 4
Nadaj paczkę u wybranego przez siebie przewoźnika** na swój koszt.


 
Krok 5
Odeślij zwrot na adres:

MyMamy

ul. Katowicka 47, p.603

41-500 Chorzów

 

Pamiętaj:

Zwroty przyjmujemy do 14 dni od otrzymania przez Ciebie naszej paczki*

Do zwrotu należy dołączyć paragon lub jego ksero.

Odsyłany towar powinien być w stanie niezmienionym. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.

Przesyłka z Twoim zwrotem musi zostać dostarczona bezpośrednio na adres MyMamy, ul. Katowicka 47 p.603, 41-500 Chorzów

**Nie odbieramy zwrotów wysłanych za pobraniem albo nadawanych do paczkomatu (jeśli chcesz nadać zwrot w paczkomacie - wybierz opcję dostawy z paczkomatu do domu)

**Nie odbieramy zwrotów wysyłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej (jeśli przesyłka zostaje awizowana do punktu pocztowego, nie zostanie przez nas odebrana)

*w przypadku korzystania z opcji "otwartej paczki" (dot. transmisji sprzedażowych na platformie Tik Tok), czas na zwrot towaru liczy się od momentu opłacenia pierwszego odłożonego do otwartej paczki towaru)

 

REKLAMACJE

Jak zareklamować produkt?


 
Krok 1
Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny - (dostępny tutaj)


 
Krok 2
Zapakuj zwracane produkty oraz dołącz paragon otrzymany do tej przesyłki


 
Krok 3
Zabezpiecz paczkę na czas podróży.


 
Krok 4
Nadaj paczkę u wybranego przez siebie przewoźnika na swój koszt**


 
Krok 5
Odeślij zwrot na adres:

MyMamy

ul. Katowicka 47, p.603

41-500 Chorzów

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 14 dni od dostarczenia paczki do naszego oddziału

 

Pamiętaj:

Reklamacje przyjmujemy do roku od momentu otrzymania zamówienia*

Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanym ubraniem,

Do reklamacji należy dołączyć paragon lub jego ksero.

Przesyłka z reklamacją musi zostać dostarczona bezpośrednio na adres MyMamy, ul. Katowicka 47 p.603, 41-500 Chorzów

**Nie odbieramy reklamacji wysłanych za pobraniem albo nadawanych do paczkomatu (jeśli chcesz nadać zwrot w paczkomacie - wybierz opcję dostawy z paczkomatu do domu)

**Nie odbieramy reklamacji wysyłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej (jeśli przesyłka zostaje awizowana do punktu pocztowego, nie zostanie przez nas odebrana)

*w przypadku korzystania z opcji "otwartej paczki" (dot. transmisji sprzedażowych na platformie Tik Tok), czas na reklamację towaru liczy się od momentu opłacenia pierwszego odłożonego do otwartej paczki towaru)